Konkurs Recytatorski

Ogółem10338607
Twoje IP:52.14.121.242
Błąd
  • JFolder::files: Ścieżka nie prowadzi do katalogu: /web/clients/www/b/3/7/0/siennicanadolna.internetdsl.pl/images/stories/2014/6/26/
notice
  • There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories/2014/6/26/
Roztoczański rajd PDF Drukuj Email
Aktualności - Aktualności
Czwartek, 26 Czerwiec 2014

Przez trzy dni (9 – 11 czerwca) 25 uczniów naszej szkoły odpoczywało w Krasnobrodzie. Korzystając z pięknej pogody poznawaliśmy urocze zakątki Roztocza.

Pierwszego dnia odbyliśmy pieszą wycieczkę niebieskim szlakiem „Szumów”, który w plebiscycie dziennika Rzeczpospolita został uznany za jeden z "7 Cudów Polskiej Natury". Niektórzy postanowili na własnej skórze sprawdzić temperaturę wody w Tanwi, a uśmiechnięte twarze świadczyły, że było warto.
Kolejnego dnia poznawaliśmy Krasnobród. Odwiedziliśmy Kaplicę na Wodzie, Kaplicę św. Rocha, Muzeum Wsi Krasnobrodzkiej, ptaszarnię i  Park Jurajski, w którym poszerzyliśmy wiedzę o czasach prehistorycznych.
Trzeciego dnia pojechaliśmy do zagrody w Guciowie. Obejrzeliśmy chałupę i budynki gospodarcze, które powstały w XIX i na początku XX wieku, wzięliśmy udział w lekcji ubijania masła, spróbowaliśmy przepysznych podpłomyków, wykupiliśmy wszystkie pamiątki w lokalnym sklepiku i wyruszyliśmy do Górecka Kościelnego, gdzie zwiedziliśmy stary osiemnastowieczny modrzewiowy kościółek pw. św. Stanisława i spacerowaliśmy aleją kilkusetletnich dębów. Do wnętrza  największego z nich zmieściło się aż 10 uczniów!!!
Ostatnim etapem naszego rajdu był Zwierzyniec, gdzie wszyscy koniecznie chcieli spróbować tradycyjnych lodów. Naszą wycieczkę skończyliśmy nad stawem Echo, skąd widać było pasące się koniki polskie z hodowli „Florianka”. Aż żal było wracać do domu, ale niektórzy już bardzo stęsknili się za rodzicami.
Wyjazd był doskonałą okazją do lepszego poznania się oraz integracji, czemu sprzyjało wspólne wieczorne śpiewanie przy ognisku, ale też zbiorowe przepędzanie natrętnych komarów podczas biesiady przy pizzy. Smile 